Wednesday, March 3, 2010

"sir dah lengai dengan musibah"

Alhamdulillah.. Tanpa aku sedari, aku dah semakin tabah menghadapi dugaan2 kecil yg melanda. Maybe aku diberi byk dugaan2 sblm ni sbb nk buatkan aku lebih tabah n matang menghadapi masalah. Sengatan obor2, denda MSU rm760, hilang jam tangan, tak dapat tajaan mara yet, ex aku couple laen, stress byk kerja kat msu, etc. And evn with all these things going on, aku slalu menghadapi dugaan2 kecil mcm hari ni.

  1. Aku bgn lmbt hari ni, 8.20am aku bgn. Labtest kul 9am. Tak sempat nk shave. Haha.
  2. Aku tgh siap2 pakai baju, cari tie, takde. Baru teringat aku tertinggal kat giant. Huhu.
  3. Aku keluar dari rumah, pegang2 poket, wallet tertinggal dlm jeans. Haha.
  4. Dlm lif, msg masuk. Dept Dean bg warning kat aku suruh siapkan semua keje. Haha.

Benda kecil2 je. Dulu, adela jgk affect diri aku ni. Tp lepas dah kena mcm2 musibah, aku rase makin tabah. Rasenyelah. So bile text masuk, "Sir tgh watpe?" Aku gtaw la ape jadi. Tp at the end of the my reply, "tp takpe, sir da lengai dgn musibah"

Yay me!

No comments:

Post a Comment